معروف ترین بلاگرهای ایرانی در شبکه های اجتماعی

بلاگرها جدیدترین افرادی هستند که می توان آنها را در دسته سلبریتی ها جای داد. با افزایش طرفداران صفحات مجازی، خصوصا برنامه اینستاگرام، تعداد بلاگرها نیز رو به افزایش است. بلاگرها در تمام کشورهای دنیا هستند و در ایران نیز تعدادشان رو به افزایش است. اما از میان این افراد، تنها چند نفر هستند که در کار خود بسیار حرفه ای عمل کرده و کاملا شناخته شده هستند. امروزه بلاگرهای معروف ایرانی در سراسر دنیا شناخته شده هستند و طرفداران زیادی دارند. در ادامه این مقاله با تعدادی بلاگرهای معروف ایرانی آشنا خواهید شد.

 

صدف بیوتی بلاگر معروف ایرانی

صدف بیوتی

صدف بیوتی یا صدف مسائلی یکی از معروف ترین بلاگرهای ایرانی است. او در زمینه زیبایی و آرایش فعالیت داشته و طرفداران زیادی دارد. صدف بیوتی که ساکن کشور آمریکاست، در پست های اینستاگرام و یوتیوب خود، فیلم های آموزش آرایش منتشر می کند. صدف بیوتی را می توان جزو اولین بلاگرهای ایرانی یا بهتر است بگوییم اولین بیوتی بلاگر ایرانی دانست. او رابطه صمیمانه ای با طرفداران خود داشته و در کار خود بینظیر است.

نگین میرصالحی بلاگر معروف ایرانی

نگین میرصالحی

از دیگر بلاگرهای موفق و معروف ایرانی می توان به نگین میرصالحی اشاره کرد. نگین میرصالحی بلاگر جذاب ایرانی است که ساکن آمستردام می باشد. او که در زمینه استایل فعالیت دارد، نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است. نگین میرصالحی سابقه همکاری با برندهای مشهوری مثل دیور و سامسونت را دارد. پست های نگین میرصالحی اکثرا مربوط به استایل لباس پوشیدن و روتین زیبایی او می باشد.

مطلب مرتبط:  گریم های متفاوت آتیلا پسیانی

 

الناز گلرخ

الناز گلرخ

یکی دیگر از بیوتی بلاگرهای معروف ایرانی الناز گلرخ است. الناز گلرخ که به تازگی از ایران به دوبی مهاجرت کرده است، پیش از این یک سالن زیبایی در تهران داشت و پس از مشکلات و حواشی به وجود آمده، تصمیم به ترک کشور گرفت. او نیز جزو بلاگرهای موفق می باشد که با برندهای آرایشی بسیار مشهور و نام آشنایی فعالیت داشته است.

 

لیلی قالیچی

لیلی قالیچی

لیلی قالیچی نیز از دیگر بلاگرهای معروف ایرانی است. او که دستی در حرفه بازیگری دارد، متولد و ساکن آمریکاست. لیلی قالیچی را نیز می توان یکی از بیوتی بلاگرها به حساب آورد. او در زمینه کاری خود بسیار حرفه ای عمل کرده و لاین های محصولات زیبایی او (مثل مژه مصنوعی، محصولات مراقبت از مو و…) بسیار موفق بوده اند.

 

شیوا صفایی

شیوا صفایی

شیوا صفایی را شاید نتوان به عنوان یک بلاگر شناخت. چراکه محتوای پیج او انتقال دهنده اطلاعات خاصی به افراد نیست. اما مطمئنا او یک مدل زیبا و جذاب ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. شیوا صفایی که به همراه خانواده خود ساکن آمریکاست، از سال ۲۰۱۴ با محمد حدید، پدر مدل های مشهور جی جی حدید و بلا حدید رابطه دارد. البته مدتی است که خبرهایی از جدایی این زوج بیان شده است که هنوز هیچ یک از آنان این اخبار را تایید نکرده اند.

 

سام اصغری

سام اصغری

سام اصغری را می توان یک مرد جذاب و همه چیز تمام ایرانی دانست. او را نیز مانند شیوا صفایی نمی توان به عنوان بلاگر معرفی کرد. اما او نیز یک مدل بسیار موفق است و طرفداران نسبتا زیادی در ایران و خارج از ایران دارد. سام اصغری ساکن آمریکاست و مدتی است با خواننده معروف آمریکایی، بریتنی اسپیرز رابطه عاشقانه ای دارد.

 

در آخر باید این نکته را اضافه کنیم که امروزه تعداد بلاگرهای ایرانی بسیار زیاد است. اما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از موفق ترین و معروف ترین بلاگرهای ایرانی را معرفی کنیم.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.