لازم شدن اجرای طرح رتبه‌بندی حقوق معلمان

لازم شدن اجرای طرح رتبه‌بندی حقوق معلمان

نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها گفت: طرح رتبه‌بندی حقوق معلمان باید دقیق و اصولی انجام شود.

به گزارش فارسیها به نقل از فارس، سیدمحسن موسوی‌زاده نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها، اظهار داشت: امروز به دلیل اعتماد مردم و نظام به جامعه فرهنگی شاهد آن هستیم که بیشترین اعضای شورای عالی استان‌ها، بیشترین فرمانداران، استانداران و بخشداران و حتی مسؤولین کشوری را از جامعه معلمان انتخاب می‌کنند.

وی گفت: بنابراین لازم است نسبت به ترمیم حقوق معلمان اقدامی صورت بگیرد، طرح رتبه‌بندی حقوق باید دقیق و اصولی انجام شود و همه جامعه فرهنگیان را شامل شود و بنده از طرح مکرر افزایش حقوق معلمان در صدا و سیما گله‌مند هستم.

موسوی‌زاده گفت: لازم است نیروهایی که سال‌ها به عنوان حق‌التدریس تحت عنوان مربی پیش‌دبستانی، مربی قرآنی و نهضتی در مدارس خدمت می‌کردند هر چه سریعتر جذب آموزش و پرورش شوند و از سرگردانی این افراد جلوگیری شود.

نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: دانشجو معلمان را از سال دوم تحصیلی برای تدریس به مدارس اعزام کنید تا شاهد کمبود معلم نباشیم.

وی گفت: آموزش و پرورش باید نظارت دقیق‌تری بر فعالیت‌های مدارس و تربیت جوانان داشته باشند چرا که با تربیت درست جوانان آنها را برای مدیریت آینده کشور آماده می‌کنیم.

موسوی‌زاده بیان داشت: باید نسبت به تجهیز مدارس فنی و حرفه‌ای، کاردانش و ایجاد رغبت برای دانش‌آموزان جهت تحصیل در این مدارس اقدام شود.

نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: سرانه‌های مدارس باید پرداخت شود و آب و برق مدارس باید رایگان محسوب شود. سرایداران تحصیلکرده در مدارس باید تغییر وضعیت داده شوند و لازم است نسبت به کمبود سرایدار و خدمتگزار در مدارس هر چه سریعتر اقدام شود.

نظر خود را در خصوص خبر”  لازم شدن اجرای طرح رتبه‌بندی حقوق معلمان”  با ما در میان بگذارید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.