فواید استفاده از وردپرس برای طراحی سایت

فواید استفاده از وردپرس برای طراحی سایت

برای توسعه وب سایت یا راه اندازی سایت می توانید از روش طراحی سایت وردپرس استفاده کنید. وقتی صحبت از توسعه وب سایت می شود، مهمترین مسئله اساسی سیستم مدیریت محتوا است که به آن CMS نیز می گویند. وردپرس یکی از مهمترین سیستم عامل های CMS است که بسیار مورد پسند واقع شده است. در ابتدا به عنوان یک پلت فرم آزمایشی سفارشی سازی شده بود. با این حال ، در حال حاضر ، کاربران مزایای آن را درک کرده اند و بدین ترتیب از آن برای ایجاد اکثر سایت ها استفاده می کنند.

برآوردهای فعلی نشان می دهد که این بستر CMS یا به نوعی طراحی سایت با وردپرس به عنوان وبلاگ یا وب سایت برای حدود ۷۵ میلیون پروژه استفاده می شود. این محبوبیت بی نظیر به ۳ دلیل اساسی است که مزایای استفاده از Word-Press برای ایجاد یک وب سایت محسوب می شود. این سه دلیل به شرح زیر است:

دلیل ۱ – برای ساختن سبک و ساختار وب سایت ها، تم های مختلفی از طریق Word-Press یا ۳rd party در دسترس است. این امر باعث می شود شکل گیری و طراحی وب سایت ساده تر شود.

دلیل ۲ – تعداد زیادی افزونه در وردپرس وجود دارد که به سازندگان وب سایت در افزایش قابلیت ها کمک می کند. در فهرست رسمی، بیش از ۴۰۰۰۰ افزونه در دسترس است.

دلیل ۳ – بهترین بخش وردپرس این است که کل سیستم در طبیعت دارای منبع باز است. این بدان معنی است که سازنده سایت قادر است کد را به هر روشی که می خواهد دستکاری کند. بدین ترتیب طراحی سایت وردپرس نسبت به سایر روش های طراحی سایت در اولیت قرار گرفت.

دلایل زیادی وجود دارد ، اما من مزایای زیر را برای استفاده از وردپرس به اندازه کافی مناسب می دانم: با استفاده از افزونه ها به راحتی قابل گسترش است. بیشتر از ۴۵۰۰۰ عدد افزونه در دسترس است. سیستم مدیریت محتوای آزاد و منبع باز، بنابراین جامعه عظیمی از توسعه دهندگان نیز دارند. هر مشکلی که با آن روبرو هستید، احتمالاً توسط سایر توسعه دهندگان حل شده است. وردپرس مضامین زیادی با اهداف مختلف دارد. سئو سایت را خیلی عالی انجام می دهد و با روش های مختلفی به شما در این زمینه کمک می کند.

وردپرس بهترین گزینه برای تازه کار ها

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای آزاد و منبع باز (CMS) برای طراحی سایت وردپرس است که براساس PHP و همچنین MY SQL ساخته شده است. بوسیله مت مولن در تاریخ ۲۷ می سال ۲۰۰۳ منتشر شده است ، این سیستم رایج ترین CMS با حدود ۱۴۰ میلیون نصب تا به امروز است و با موفقیت مورد استفاده قرار می گیرد. برای طراحی وب سایتهای ساده این برنامه بیش از ۴۰۰۰ مضمون، ۴۵۰۰۰ افزونه، ۱۸۰۰۰ پسوند و ۱۴۰۰۰ قالب طراحی را ارائه می دهد. نصب وردپرس فقط ۵ دقیقه طول می کشد، از این رو برای وب سایت های کوچک و به سادگی ساختار یافته مناسب است.

مزایا:

کاربرد بسیار راحت و تلاش حداقل برای نصب و راه اندازی رابط کاربری

غریزه یکپارچه سازی ساده افزونه ها و مضامین پشتیبانی

مزایای وردپرس

جامعه مدیریت گسترده

منو مدیریت فیلدهای غیر استاندارد وردپرس بسیار ساده است. برای ایجاد یک وب سایت در وردپرس نیازی به تخصص در PHP و Mysql نیست. این توابع کشیدن و رها کردن، املاء، راهنماهای کاربر، انجمن های گفتگو، جستجو در زمینه، محتوا، اسناد و مدیریت پروژه، توزیع فایل و ردیابی پروژه، ویژگی های هشدار خودکار و مضامین عظیم، افزونه ها و ابزارک ها را ارائه می دهد.

وردپرس آسان نیازی به PHP و دانش HTML ندارد که Drupal ، Joomla یا typo3 را باز کند. یک افزونه از پیش نصب شده و عملکرد قالب اجازه می دهد تا آنها به راحتی نصب شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک افزونه یا یک الگوی را انتخاب کنید و بر روی آن کلیک کنید تا نصب شود. این انتخاب خوبی برای مبتدیان است. انجمن برای داشتن پشتیبانی مفید، باید جامعه بزرگی از کاربران وجود داشته باشند، که بخشی از آن خواهند بود. بعلاوه می توان گفت که در تمام مراحل نصب، راه اندازی و کار با ورد پرس تمام قوانین و موارد مربوط به سئو رعایت می شود. برای کاربرد و تاثیر بیشتر باید شما از روش های ساخت لینک و خرید رپورتاژ آگهی استفاده کنید.

افزونه ها: این اسکریپت بیش از ده هزار پلاگین موجود در وب سایت خود دارد. آنها به همین دلیل WordPress را به عنوان CMS در نظر گرفته اند، نه تنها یک اسکریپت وبلاگ نویسی. اکثریت افزونه های قوی به صورت رایگان در دسترس است. الگوهای موجود در صفحه اصلی scritp شما می توانید هزاران قالب گرافیکی را مشاهده کنید که می توانند ظاهر وب سایت شما را تغییر دهند. می توانید در اینجا قالب های رایگان را پیدا کنید. آنهایی که پرداخت می شوند و رایگان نیستند اغلب پیشرفته تر و جالب تر هستند.

افزونه وردپرس

مدیریت منو

مدیریت منو وردپرس دارای قابلیت های گسترده ای است، که می تواند اصلاح شود و شامل دسته ها، صفحات و غیره می باشد. در زمینه های غیر استاندارد شما به راحتی می توانید فیلد ها را به صورت خودکار یا با استفاده از افزونه ها اضافه کنید. این امکان را به شما می دهد تا وبلاگ یا زیرشاخه های شما دارای برچسب ها، دسته ها یا توضیحات دیگری باشند.

علاوه بر کاربرد ها و مزایای گفته شده می توان گفت که فواید وردپرس عبارتند از:

– دسترسی به بیش از ۱۰۰۰۰ پلاگین برای عملکرد بیشتر و ویژگی های جدید. هزاران موضوع، این امکان را به شما می دهد تا ظاهر و وب سایت خود را تغییر دهید. به روزرسانی آسان و اگر می توانید یک سند ورد ایجاد کنید، انتشار مقاله جدید در وب سایت وردپرس بسیار ساده است. شما می توانید در هر زمان bcoz وب سایت خود را به روز کنید تا تاثیر ویژه خود را در طراحی سایت وردپرس شما بگذارد و بازدید کنندگان شما درگیر شوند. گوگل توصیه می کند تا وردپرس bcoz محتوا ساختار یافته باشد، بنابراین می توانید رتبه بندی وردپرس را از یک وب سایت استاتیک انجام دهید.

امیدواریم از مقاله “فواید استفاده از وردپرس برای طراحی سایت” استفاده کرده باشید. نظر خود را در خصوص این مطلب با ما در میان بگذارید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.