علت قتل همسر دوم نجفی شهردار سابق تهران

علت قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران چیست؟

دلیل قتل همسر دوم شهردار تهران

شهریاری سرپرست دادسرای امور تهران صبح روز سه شنبه هفتم خرداد از قتل همسر دوم نجفی شهردار اسبق تهران خبر داد. به گفته شهریاری میترا استاد به ضربه گلوله در سعادت آباد تهران کشته شد.
به گزارش فارسی‌ها ؛ ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز ۷ خرداد، وقوع این قتل به پلیس ۱۱۰ اعلام شد.
بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد قتل میترا استاد در طبقه هفتم برج معروف آرمیتا در سعادت‌آباد به‌وقوع پیوسته و جسد مقتول در اتاق خواب و در حالیکه به ضرب چند گلوله به قتل رسیده، کشف شده است.
بررسی‌های نشان می‌دهد عامل یا عاملان این جنایت پس از اطلاع از تنها بودن مقتول در خانه، وارد محل سکونت او در برج آرمیتا در سعادت آباد شده و او را به قتل رسانده اند.
در این ارتباط تیم جنایی و تشخیص هویت تحقیق از نجفی شهردار سابق و همسایه‌ها را آغاز کرده و با بازبینی دوربین‌های مدار بسته پلیس آگاهی در جستجوی سرنخ‌هایی برای راز گشایی از این جنایت که به احتمال فراوان به انگیزه انتقام صورت گرفته را آغاز کرده است.
شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران پس از پایان بررسی اولیه صحنه جرم به خبرنگاران گفت: به محض اطلاع در خصوص وقوع قتل، ماموران تشخیص هویت پلیس و بازپرس ویژه قتل سر صحنه حاضر شدند و بررسی‌های اولیه را انجام دادند.
به گفته شهریاری مقتوله با اصابت چند گلوله به ناحیه قلب به قتل رسیده است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا محمدعلی نجفی سرصحنه جرم حاضر بود یا خیر؟ گفت: من آقای نجفی را سرصحنه جرم ندیدم.
سرپرست دادگاه امور جنایی تاکید کرد: بررسی‌های انتظامی و قضایی در خصوص این قتل ادامه دارد و در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت اظهار نظر کرد.
غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه ضمن تایید خبر قتل میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی گفت: در حال حاضر بازپرس ویژه قتل در محل صحنه وقوع قتل هستند. همچنین اکیپ‌های مربوط به کشف جرم، پزشکی قانونی و پلیس آگاهی نیز در محل هستند و مستنداتی هم جمع‌آوری شده است.

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص شایعه احضار و بازداشت شهردار اسبق تهران در این رابطه هم گفت: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم، اما می‌دانم تاکنون شخصی به عنوان متهم این قتل دستگیر نشده است.

میترا استاد کیست؟

 

میترا استاد کیست؟

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.