طرز تهیه “ترشی به” خانگی خوشمزه با روشی ساده

طرز تهیه “ترشی به” خانگی خوشمزه با روشی ساده

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”طرز تهیه “ترشی به” خانگی خوشمزه با روشی ساده” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

“ترشی به” بسیار خوشمزه و خاص می باشد که عطر و طعم فوف العاده ای دارد و همچنین برای درمان و پیشگیری از بسیاری بیماری ها موثر می باشد.

طرز تهیه ترشی به خانگی :

میوه بِه دارای خواص زیادی است و کاربرد های فراوانی دارد و می توان از این میوه خوراکی های مختلفی نظیر ترشی به و مربای به تهیه کرد .

ترشی به

مواد لازم جهت تهیه ترشی به:

یک لیتر سرکه
یک کیلو به
دو تکه چوب دارچین و کمی نمک
۱ عدد میخک

دستور تهیه ترشی به خونگی :

ابتدا بِه را چهار تکه کرده و هسته های داخل آن را جدا کنید، سپس آن را خرد کرده و یا به شکل دلخواه قالب بزنید. در صورت تمایل میتوانید پوست به را بگیرید و آن را بدون پوست درست کنید این بستگی به ذائقه شما دارد. بِه های خرد شده را داخل یک ظرف شیشه ای تمیز و درب دار بریزید.

لابه لای بِه های خرد شده میخک و چوب دارچین قرار دهید. استفاده از چند عدد فلفل تند داخل ترشی مزه آن را متفاوت تر خواهد کرد اگر دوست داشتید میتوانید بسته به ذائقه تان کمی فلفل به ترشی اضافه کنید.

در مرحله آخر سرکه را با کمی نمک مخلوط کرده و روی به ها بریزیدف نوع سرکه بستگی به شما دارد میتوانید از سرکه سیب و یا سرکه انگور برای تهیه این ترشی استفاده کنید از هر کدام که در دسترس بود استفاده کنید. روی دهانه ظرف یک لایه نایلون قرار داده و درب آن را محکم ببندید. ترشی را تا زمان رسیدن در یک جای خنک و تاریک قرار دهید.

ترشی به خانگی

منبع،نمناک

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.