شرط استراماچونی برای برگشت به استقلال مشخص شد

شرط استراماچونی برای برگشت به استقلال مشخص شد (اخبار ورزشی)

مدیر برنامه‌های مربی ایتالیایی نوشت: اگر باشگاه دقیق و با سند اثبات کند که به تعهدات خود پایبند خواهد بود، آندره‌آ آماده است تا به تیم برگردد.

شرط استراماچونی برای برگشت به استقلال مشخص شد
شرط استراماچونی برای برگشت به استقلال مشخص شد

فدریکو پاستورلو، مدیربرنامه های آندره‌آ استراماچونی در شبکه اجتماعی خود در رابطه با اتفاقات پیش آمده بعد از رفتن این مربی ایتالیایی گفت: حمایتی که بازیکنان و هواداران استقلال در روزهای اخیر داشتند فوق‌العاده خوب بود و آندره‌آ را حسابی احساساتی کرد. تصمیم آندره‌آ برای رفتن از استقلال تصمیمی بود که از مدت‌ها پیش روی آن فکر شده بود و ناگهانی نبود.

او ادامه داد: آندره‌آ به خاطر امضای قرارداد با تیم دیگری این کار را نکرد بلکه به خاطر عمل نکردن باشگاه استقلال به تعهدات خود در قرارداد، این تصمیم گرفته شد و باشگاه هنوز هم اشاره‌ای به تعهد دوباره به مفاد این قرارداد نداشته است. آندره‌آ آماده است که به تیم برگردد اگر باشگاه دقیق و با سند اثبات کند که به تعهدات خود پایبند خواهد بود.

استراماچونی زاده ۹ ژانویه ۱۹۷۶، بازیکن بازنشسته و مربی اهل ایتالیا است. وی از ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ رسما هدایت تیم فوتبال استقلال تهران را برعهده گرفت.

تنها سابقه‌ای که از سرمربی جدید استقلال در دوران بازی وجود دارد، عضویت در تیم بولونیا در فصل ۹۵-۱۹۹۴ است.

او خیلی زود به حضور در این عرصه پایان داده و رو به تحصیل آورد. استراماچونی فارغ التحصیل حقوق از دانشگاه لا اسپنزیا (یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های ایتالیا) است.

او از ۲۵ سالگی به کار استعدادیابی مشغول شد و در این زمینه با تیم‌های جوانان رم و روموئلا کار کرد.

استراماچونی پس از سرمربیگری در تیم‌های جوانان رم و اینترمیلان ۲۶ مارس ۲۰۱۲ به عنوان جانشین کلودیو رانیری در تیم اینترمیلان معرفی شد و در نهایت توانست این تیم را به لیگ اروپا برساند.

او در فصل ۱۳-۲۰۱۲ روز‌های کابوس واری روی نیمکت نراتزوری (لقب اینترمیلان) تجربه کرد به شکلی که تیمش در پایان فصل ضمن حذف در جام حذفی ایتالیا و لیگ اروپا در سری A هم رتبه‌ای بهتر از نهم به دست نیاورد تا استراماچونی با آمار ۶۵ بازی، ۳۱ برد، ۱۱ مساوی،۲۳ باخت کارنامه نه چندان پرباری در نخستین دوره سرمربیگری اش به جا بگذارد و ۲۴ می ۲۰۱۳ از اینتر جدا شود.

پس از یک فصل بیکاری، مسئولان باشگاه اودینزه ۴ ژوئن ۲۰۱۴ استراماچونی را به عنوان جانشین فرانچسکو گیدولین برای سرمربیگری این تیم انتخاب کردند، اما او در این تیم هم توفیقی به دست نیاورد و در نهایت با حضور اودینزه در رده شانزدهم فصل ۱۵-۲۰۱۴ لیگ ایتالیا ژوئن ۲۰۱۵ از این تیم اخراج شد. ۴۱ بازی، ۱۲ برد، ۱۱ مساوی و ۱۸ باخت آمار استرا در اودینزه است.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.