روش باز کردن قفل درب ضد سرقت بدون نیاز به کلید

روش باز کردن قفل درب ضد سرقت بدون نیاز به کلید

ما به عنوان انسان، ممکن است هنگام ترک خانه، فراموش کنیم که کلیدهای خانه را با خود ببریم! دانستن چگونگی باز کردن قفل درب ضد سرقت بدون کلید، یک ترفند کوچک و عالی است که در انواع مختلفی از شرایط به کار می آید و به ما کمک می کند تا برای زمانی که اینگونه موارد اتفاق می افتد، آماده تر باشیم.

باز کردن قفل درب ضد سرقت

بسته شدن قفل می تواند یک مشکل جدی ایجاد کند، به خصوص اگر در داخل خانه بچه دارید که به کمک شما نیاز دارد! به یاد داشته باشید، قبل از اینکه قفل ها و درب را خراب کنید، واقعاً باید مطمئن باشید که هیچ گزینه دیگری ندارید. خوشبختانه، ما چند گزینه داریم تا شما را به داخل برگردانیم.

– باز کردن قفل درب ضد سرقت در حالتی که درب قفل نشده، و فقط بسته شده است:

قفل درب های ضد سرقت چندین زبانه دارد و زمانی که در قفل می شود همه این زبانه ها وارد چهارچوب می شوند. اما در حالتی که درب فقط بسته می شود، فقط زبانه ای که با دستگیره عمل می کند قفل شده و سایر زبانه ها درگیر نیستند. بنابراین مانند درب های قدیمی به راحتی می توانید با استفاده از اشیای نازک و نوک تیز مانند چاقو، میلگرد، کارت های تلفنیا هر نوع کارت مشابه دیگر و یا حتی با استفاده از فیلم های رادیولوژی درب را باز کنید.

باز کردن قفل درب ضد سرقت در حالتی که درب قفل شده است:

در این حالت با استفاده از کارت و هل دادن درب امکان باز کردن وجود ندارد و حتماً باید یک فرد حرفه ای درب را باز کند. علاوه بر سختی این کار، زمانی که برای باز کردن درب به کار می رود نیز زیاد است.

به طور کلی، درهایی که در بازار به عنوان درب ضد سرقت فروخته می شوند در صورتی که استانداردهای لازم را داشته باشند در برابر سرقت بسیار مقاوم هستند. اما دقت کنید که اگر استاندارها رعایت نشده باشند این درب ها نه تنها در برابر سرقت ایمن نیستند، بلکه حتی در حد درهای معمولی نیز نیستند.

مهمترین عاملی که موجب شده درهای ضد سرقت نسبت به درهای معمولی از ایمنی بیشتری برخوردار باشند قفل های منحصر به فرد و لولاهای مخفی این درب ها می باشند. اگر درب با استاندارهای لازم ساخته شده باشد احتمال شکسته شدن درب بر اثر ضربه در این قسمت ها بسیار پایین است. در صورتی که درهای معمولی قفل و لولاهای ضعیفی دارند و سارقین در زمان بسیار کمی می توانند قفل ها را بشکنند و با ضربه و فشار لولاها را باز کنند.

معمولا درب های ضد سرقت از نظر قیمت به دو نوع ارزان قیمت و گران قیمت دسته بندی می شوند. با توجه به اینکه درب ورودی هر ساختمانی مهمترین و اصلی ترین عامل در ایجاد امنیت یا ناامنی است، انتخاب درب مناسب از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. درب ضد سرقت لوکس همانطور که از نامش مشخص است ظاهری لوکس و زیبا دارد و انتخاب مناسبی برای افرادی است که علاوه بر امنیت، زیبایی نیز برایشان اهمیت دارد. سازندگان درب ضد سرقت از مصنوعات چوبی استفاده کرده اند تا ظاهر این درب ها را زیبا و خاص کنند. ساختار این درب ها تماماً از چوب MDF می باشد و توسط دستگاه CNC طرح های برجسته ای بر روی آنها ایجاد می شود. باز کردن قفل این درب ها به سختی انجام می شود.

روش باز کردن قفل درب ضد سرقت بدون نیاز به کلید

نوع دیگر درب های ضد سرقت درب های ارزان قیمت هستند. در این میان قیمت درب ضد سرقت چینی نسبت به سایر درب های موجود در بازار ایران کمتر است و این گونه درب ها کیفیت پایینی دارند و ممکن است استاندارهای لازم را نداشته باشند.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.