خطا ها و اشتباه های آرایشی که از آن بی خبرید

خطا ها و اشتباه های آرایشی که از آن بی خبرید

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”خطا ها و اشتباه های آرایشی که از آن بی خبرید” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

اشتباهات آرایشی که باعث بالا رفتن سن میشوند را بشناسید و از آن ها دوری کنید تا همیشه در هر سنی جوان و زیبا به نظر برسید.

اشتباهات آرایشی که سن تان را بالا میبرد

آرایش کردن گاهی میتواند کاری کند که شما جوان تر و زیباتر به نظر برسید اما گاهی با یک سری اشتباهات در آرایش سن تان را بالا میبرید.

سن خانم ها معمولا بستگی به سبک آرایش شان دارد, برخی از خانم ها ناخواسته با خطاهای آرایشی باعث میشوند سن شان بیشتر از چیزی که هست نشان دهد.

خط چشم های ضخیم

خط چشم ضخیم برای خانم های جوان مناسب است و باعث زیباتر شدن چشم آن ها میشود اما در خانم های که سن بیشتری دارند باعث میشود چین و چروک ها بهتر دیده شوند و سن تان هم بیشتر دیده شود.

موهای بلند

داشتن موهای بلند برای خانم ها جذاب است و نشان دهنده جوانی آن ها است اما با بالا رفتن سن برعکس عمل میکند و باعث پیرتر دیده شدن شما میشود, موهای کوتاه را انتخاب کنید تا در سنین بالا هم جوان به نظر بیایید.

نزدن ضد آفتاب

ضدآفتاب برای همه ضروری است از کودکان تا افراد مسن, شما که پا به سن گذاشته اید و دوست دارید نشانه های جوانی را در خود ببینید حتما هر روز به طور منظم از ضد آفتاب استفاده کنید.

رژلب پررنگ و تیره

شاید فکر میکنید اگر بیشتر رژلب بزنید و رنگ های جیغ انتخاب کنید جوان تر به نظر میرسید اما سخت در اشتباهید, شما باید مانند دختران نوجوان از رژلب های ملایم و کمرنگ استفاده کنید تا سن تان را کمتر نشان دهید.

آرایش اکلیلی و براق

اگر میخواهید سن تان را مخفی کنید بیخیال آرایش های براق و اکلیلی شوید, آرایش براق باعث میشود چین و چروک های صورت تان مشخص شوند و سن تان را لو بدهند.

منبع،نمناک

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.