خرید خانه حیاط دار در کرج

خرید خانه حیاط دار در کرج

همه ما آرزو داریم که روزی برای خود یک سرپناه داشته باشیم ، با مشکلات نظیر اجاره نشینی مواجه نباشیم و هر ساله از این به آن خانه کوچ نکنیم . شاید این موضوع در این زمونه برای بسیاری از خانوار ها به یک آرزوی بزرگ تر از گذشته تبدیل شده باشد و گرانی سر ساماور در حوزه سرمایه گذاری ملک باعث شده تا خرید آپارتمان حتی در مناطق کم تردد یک مشکل بزرگ باشد . چه رسد به × خرید خانه حیاط دار در کرج × سبک جدید اپارتمان نشینی در کلان شهر ها درست است که مزایای زیادی برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران دارد ، اما این موضوع باعث می شود که بافت اصلی آن یا منطقه به کلی تغییر کند . یکی از بزرگترین تغییرات کم شدن یا نبود خانه های حیاط دار یا به اصطلاح دار است .

برای مثال در مهرشهر کرح که در نزدیکی آن کوی مهر وجود دارد ، پلن اصلی خانه ها در گذشته بر اساس خانه های ویلایی یا همان حیاط دار ها بوده است که به مرور بافتی شهری تغییراتی زیادی به خود دیده است ، حجم جمعیت منطقه نسبت به گذشته بیش تر شده است ، پارک ها و خیابان های زیادی ساخته شد ، فروشگاه و مجتمع های تجاری چند برابر شد . همین موضوع به دلیل افزایش جمعیت و نسبتا کم بودن ظرفیت منطقه با توجه آینده نگری در جمعیت منطقه باعث شده است که سرمایه گذاران در حوزه ملک ، ساخت و ساز خود بر روی اپارتمان ها و برج ها بنا کنند .

آیا خرید خانه دو طبقه در کرج وجود دارد ؟

بله ، همچنان خانه های زیادی وجود دارند که به نوعی دو بلکس هستند ، البته منظور از دو طبقه بودن خانه را می توان به دو بخش تقسیم نمود ، یکی اپارتمان هایی با دو طبقه یا دو واحد آپارتمان ، یا دیگری اپارتمان های ویلایی که به صورت دوبلکس ساخته می شود و به طور کلی یک واحد هستند در قالب دو طبقه . این مدل خانه ها ( دوبلکس ) به صورت ویلایی ساخته می شوند و کمتر شاهد چند واحده بودن این خانه ها هستیم .  در منطقه شهرداری مهرشهر یا همان فاز ۱ ، دو ، سه الی ۵ خانه های این چنین پیدا می شود ، همچنین اگر شما تمایل به سرمایه در کشور زیبای ترکیه داشته باشید هم نظیر این خانه ها به تعداد زیاد مشاهده می کنید . برای دیدن خانه های لوکس در ترکیه به سایت ما مراجعه کنید .

برای اینکه از این مطلب یک نتیجه گیری درست داشته باشیم . باید بدانید اگر به دنبال خرید خانه حیاط دار هستید ، هنوز هم فایل های زیادی وجود دارد که می توانید مشاهده کنید و در صورت تمایل و فراهم بودجه مناسب آن را خریداری کنید ما در وب سایت املاک سرمایه و املاک سر زمین مقالات خوبی در حوزه ملک قرار می دهیم که شما با مطالعه تک تک آن ها می توانید از ریز و درشت این تکنیک ها بهره مند شوید . > آموزش املاک و مستغلات

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.