حفره امنیتی سرویس مایکروسافت تیمز (CyberArk)

حفره امنیتی سرویس مایکروسافت تیمز (CyberArk)

حفره امنیتی جدیدی در سرویس مایکروسافت تیمز (CyberArk) وجود دارد که به هکرها امکان نفوذ و دسترسی به اطلاعات حساب کاربری کاربران را می‌دهد.

کارشناسان امنیتی به تازگی از آسیب‌پذیری جدیدی در سرویس مایکروسافت تیمز (CyberArk ) خبر دادند که به هکرها اجازه نفوذ و دسترسی به حساب‌های کاربری کاربران را می‌دهد.

کارشناسان امنیتی فعال در موسسه تحقیقاتی CyberArk  که در زمینه امنیت سایبری فعالیت می‌کنند، به تازگی اعلام کرده‌اند که آسیب‌پذیری و حفره امنیتی جدیدی در سرویس مایکروسافت تیمز (CyberArk) وجود دارد که به هکرها امکان نفوذ و دسترسی به اطلاعات حساب کاربری کاربران را می‌دهد.

به گفته آنها، هکرها و مجرمان سایبری با ارسال یک فایل GIF آلوده و مخرب قادر خواهند بود با سوء استفاده از باگ و آسیب‌پذیری موجود در مایکروسافت تیمز، به حسابهای کاربری مورد نظر خود دسترسی و نفوذ پیدا کنند.

حفره امنیتی سرویس مایکروسافت تیمز (CyberArk)

بر اساس گزارش وب سایت arnnet ، این محققان بر این باورند این ضعف امنیتی به گونه‌ای عمل خواهد کرد که قربانیان حتی بدون کلیک و باز کردن فایل مذکور نیز مورد حمله و نفوذ هکرها قرار خواهند گرفت.

مایکروسافت تیمز که یک ابزار تعاملی میان کاربران رایانه‌های شخصی به شمار می‌رود، همزمان با شروع گسترده و ویروس کرونا اعلام قرنطینه و دورکاری بالغ بر نصف جمعیت جهان تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین سرویس‌های اینترنتی و آنلاین در سراسر جهان شد، به‌گونه‌ای که طبق اعلام مایکروسافت تعداد کاربران فعال روزانه این پلت‌فرم از مرز ۴۴ میلیون نفر نیز عبور کرده است.

خبر  “حفره امنیتی سرویس مایکروسافت تیمز (CyberArk)” از دسته اخبار تکنولوژی سایت فارسیها برای شما گردآوری شده است .

منبع: itna

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.