جزئیات تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی

جزئیات تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی

به گزارش فارسیها به نقل از فارس، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه در نشست خبری تشریح جزئیات آیین استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: امروز مراسم تشییع ایشان بحمدالله با شکوه قابل توجهی در عراق برگزار شد.

وی افزود: فردا یکشنبه صبح پیکر ایشان ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ در اهواز خواهد بود. مردم و عشایر خوزستان به جهت سابقه حضور ایشان در دوران دفاع مقدس و اینکه این استان نماد دفاع مقدس است درخواست تشییع پیکر ایشان در اهواز را داشتند که مورد موافقت فرمانده کل سپاه قرار گرفت.

سردار شریف ادامه داد: پس از آن بین ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳ پیکر ایشان به مشهد مقدس منتقل خواهد شد که جزییات و محل این مراسم توسط فرمانده سپاه استانی اعلام خواهد شد.

سخنگوی سپاه با اشاره به جزییات مراسم در تهران، اظهار داشت: پس از اتمام مراسم در مشهد مقدس، یکشنبه بعدازظهر پیکر ایشان به تهران منتقل می شود و ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار در مصلی تهران برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم تشییع جنازه و نماز بر پیکر این شهید عزیز از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و پس از آن پیکر ایشان از مسجد دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد.

سردار شریف خاطرنشان کرد: پس از تشییع در تهران، مراسم کوتاهی از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در حرم حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد و پس از آن پیکر ایشان برای تشییع و تدفین به کرمان منتقل خواهد شد.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران و همه نهادها برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند و نهایت تلاششان این است که حداکثر کاری را که می‌توانند برای ادای حق سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام دهند، گفت: حضور میلیونی مردم ما در این مراسمات پیام خاصی را برای حامیان انقلاب اسلامی خواهد داشت.

نظر خود را در خصوص خبر”جزئیات تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی”  با ما در میان بگذارید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.