جدایی بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

جدایی بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

در ادامه این مطلب از مجله آنلاین فارسی ها قصد داریم به یکی از موضوعاتی که این روزها برای طرفداران این دو ستاره سینما یک سوال بزرگ است پاسخ بدهیم .

جدایی بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

جدایی بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

چند وقتی است که در شبکه های اجتماعی پست های زیادی درباره شایعه یا واقعیت بودن جدایی بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی به چشم می خورد . همچنین نه بهاره رهنما و نه پیمان قاسم خانی هیچکدام حاضر نشدند یک پاسخ قاطع به این سوال بدهند .

بهاره رهنما در یکی از مصاحبه هایش در جواب به سوال درمورد جدایی و طلاقش از پیمان قاسم خانی گفت که مردم لزومی ندارد جزئیات زندگی دیگران را بدانند و از پاسخ به این سوال طفره رفت . از طرفی گفت هیچ مشکل خاصی میان آنها وجود ندارد و برخی افراد زیادی حرف می زنند و نباید به این حرف ها توجه کرد .

از طرف دیگر بهاره دهنما در نشست نمایش دیگری به سوال یکی از کاربران این گونه پاسخ داد : پیمان قاسم خانی قدیمی ترین دوست من است و ما حدودا ۲۴ یا ۲۵ سال است که با هم دوستیم و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترکمان دلیل نمی‌شود که به دوستی مان لطمه بخورد .

من فنِ پیمان قاسم خانی هستم و امیدوارم این فرهنگ در میان کسانی که بچه دارند جا بیفتد . چون بچه‌ها حتی اگر ۵۰ یا ۶۰ سالشان هم شود باز هم پدر و مادرشان را در کنار هم می‌خواهند .

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.