تعبیر خواب دیدن ((مرده)) و ((دریا)) چیست؟

تعبیر خواب دیدن ((مرده)) و ((دریا)) چیست؟

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”تعبیر خواب دیدن ((مرده)) و ((دریا)) چیست؟” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

چرا خواب می بینیم و تعبیر می شود؟

در زندگی روزمره با احساسات زیادی سر وکار داریم. مشغله های کاری تا مشکلاتی که در سر راهمان قرار دارند. ذهن انسان محل ثبت و ضبط امور روزانه است. شب هنگام وقتی فارغ از کارهای روزانه ذهن فعالیت خود را از سر می گیرد و شروع به چیدمان اطلاعات می کند. همگی شاید این تجربه را داشته باشیم که در هنگام خواب واقعه روزهای قبل در ذهن مان مرور می شود. قوه تخیل شروع به جمع آوری از روزهای گذشته و سال های قبل می کند و شب در خواب رویا می بینیم. این در واقع حقیقت دیدن خواب است. حتی اگر خوابی ببینیم که خبر از وقوع اتفاقی در روزهای آتی دهد ما را به سمت آشفتگی خاطر سوق می دهد.

تعبیر خواب مرده

اگر در خواب دیدید مرده ای را می بوسید

در تعبیر خواب مرده وقتی کسی مرده ای را در خواب می بوسد عمرش طولانی می شود. اگر پیشانی شما توسط مرده ای بوسیده شد پس روح آن مرده در آرامش به سر می برد و از سرای باقی برای شما از خداوند طلب خیر می کند و از اخلاق و رفتار شما راضی می باشد.

هدیه ای از یک مرده در خواب دریافت کنید

در تعبیر خواب مرده این خواب تعبیری بسیار خوب و نیکو دارد و خبر از این می دهد که مال و اموال، رزق و روزی و ثروت شما در حال زیاد شدن است.

تعبیر خواب دیدن ((مرده)) و ((دریا)) چیست؟
تعبیر خواب دیدن ((مرده)) و ((دریا)) چیست؟

 غذا دادن به مرده

در صورت دیدن این خواب پس از بیدار شدن برای آن مرده خیرات بدهید. اگر در خواب به صورت واضح دیدید  که چه نوع غذایی از شما طلب کرده، پس در بیداری از همان غذا به شخص فقیری بدهید تا روحش در کمال آرامش به سر ببرد. در تعبیر دیگر هنگام غذا دادن به مرده آن شخص برای شما طلب خیر می کند.

خودتان مرده اید

اگر خواب دیدید خودتان یا یکی از نزدیکان و آشناهای شما فوت شده است، در تعبیر خواب مرده تعبیرش این است که عمر شما یا آن کسی که در خواب دیده اید مرده است، افزایش پیدا می کند.

تعبیر دیدن دریا در خواب

ابن سیرین خواب دریا را این طور تعبیر کرده است «اگر بیند که از دریا آب خوشگوار همی خورد، دلیل کند که به قدر آن، از پادشاه مال و نعمت یابد و اگر بیند که جمله آب دریا را بخورد، دلیل کند که پادشاهی همه جهان را بگیرد و بعضی گویند که به قدر آن که از آب دریا خورده بود وی را بزرگی و مال و نعمت حاصل شود، جون آب روشن و صافی بود.»

منوچهر مطیعی تهرانی نیز در کتاب تعبیر خواب نوشته است:«اگر بیننده خواب ببیند که آب دریا را نوشید به طوری که چیزی باقی نماند به قدرت و شوکت و عظمت می‌رسد».

منبع:خبرآنلاین،باشگاه خبرنگاران جوان،گلسانه

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.