تشکیل شدن «جبهه متحد مستقلین»

تشکیل شدن «جبهه متحد مستقلین»

جبهه متحد مستقلین را سه حزب مستقل کار به دبیرکلی عبادی، حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی به دبیرکلی متانی و حزب مردمی اصلاحات به دبیرکلی محمدزارع فومنی راه‌اندازی خواهند کرد.

به گزارش فارسیها به نقل از فارس، کمتر از ۲۰ روز تا یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان باقی مانده است و احزاب و جبهه‌های سیاسی از جمله دو طیف سیاسی اصلی کشور یعنی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان روزهای شلوغی را برای ارائه لیست‌ها انتخاباتی سپری می‌کنند.

عباسعلی کدخدایی دبیر شورای نگهبان دیروز طی نشست خبری اعلام کرد که ۲ هزار نفر به آمار تائید صلاحیت شدگان اضافاه شده است و این آمار احتمالا تا چند روز دیگر نیز افزایش یابد.

قبل از انتخابات احزاب سیاسی کشور در قالب جبهه‌ها و ائتلاف‌های سیاسی به سمت وحدت به پیش رفته‌اند و با نزدیک شدن به انتخابات احتمال ابراز موجودیت ائتلاف‌ها و جبهه‌های سیاسی نیز افزایش می‌یابد در همین خصوص جبهه متحد مستقلین با گرایش بینابین دو جناح اصلی کشور قرار است طی روزهای آتی اعلام موجودیت کند.

پیگیری‌های خبرنگار فارس حکایت از این دارد که جبهه متحد مستقلین را سه حزب مستقل کار به دبیرکلی عبادی، حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی به دبیرکلی متانی و حزب مردمی اصلاحات به دبیرکلی محمدزارع فومنی قرار است راه اندازی کنند.

متانی دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی ضمن تائید خبر گفت که در تهران لیست ۳۰ نفره ارائه خواهند کرد.

نظر خود را در خصوص خبر”  تشکیل شدن «جبهه متحد مستقلین»”  با ما در میان بگذارید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.