ترفندهای اینستاگرام و قابلیت هایی که کسی از آنها خبر ندارد

ترفندهای اینستاگرام و قابلیت هایی که کسی از آنها خبر ندارد

در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی مجله فارسی ها با ترفندهای اینستاگرام و قابلیت هایی که کسی از آنها خبر ندارد در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

ترفندهای اینستاگرام و قابلیت هایی که کسی از آنها خبر ندارد (5)

ترفندهای اینستاگرام و قابلیت هایی که کسی از آنها خبر ندارد

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین برنامه های اشتراک گذاری عکس و ویدیو و یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که کاربران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است .

این برنامه در آپدیت های جدید خود یک سری ترفندها و قابلیت های جدید را اضافه کرده است که عده ی زیادی از آنها بی خبرند و ما در ادامه این مطلب قصد داریم شما عزیزان را با این قابلیت ها آشنا کنیم .

امنیت اینستاگرام خود را افزایش دهید

با فعال کردن اعتبارسنجی دومرحله‌ای حتی در صورت لو رفتن رمز ورود خود باز هم اینستاگرام شما ازامنیت بالایی برخوردار است .

برای این کار به پروفایل خود رفته ، سه نقطه را در بالای صفحه بزنید ، گزینه ی Two-Factor Authentication را باز کنید و مثل عکس زیر گزینه Require Security Code را فعال کنید .

ترفندهای اینستاگرام و قابلیت هایی که کسی از آنها خبر ندارد (8)

فیلترها را مدیریت کنید

شما میتوانید ترتیب نمایش فیلترها را تغییر داده ، همچنین فیلترهای بی استفاده را مخفی نمایید تا راحت تر و سریع تر بتوانید عکس های خود را به اشتراک بگذارید .

برای این کار کافی است در صفحه فیلترها به انتهای صفحه اسکرول کنید روی Manage تپ کنید سپس فیلترهایی که می خواهید مرتب کنید را تیک بزنید و تیک مواردی که قصد مخفی کردن آنها را دارید را بردارید و آنها را مدیریت کنید .

ترفندهای اینستاگرام و قابلیت هایی که کسی از آنها خبر ندارد (1)

#هشتگ های مرتبط را پیدا کنید

با استفاده صحیح از هشتگ های مرتبط تعداد بازدیدهای آن عکس بالاتر می رود اما همیشه انتخاب هشتگ های مرتبط کار راحتی نیست . شما می توانید با تایپ کردن کلمه مورد نظر در قسمت جستجوی اینستاگرام هشتگ های مرتبط را مشاهده کنید و با اسکرول کردن این ردیف میتوانید موارد بیشتری نیز پیدا کنید .

ترفندهای اینستاگرام و قابلیت هایی که کسی از آنها خبر ندارد 1

ترافیک اینترنت کمتری مصرف کنید

اگر بسته‌های اینترنت شما زود تمام میشود حتما این کار را انجام دهید . کافی است به پروفایل خود بروید و روی سه نقطه گوشه راست بالا تپ کنید گزینه ی Cellular Data Use را بزنید و Use Less Data را تیک بزنید .

ترفندهای اینستاگرام و قابلیت هایی که کسی از آنها خبر ندارد (3)

ویرایش پست ها بعد از انتشار

اینستاگرام به شما اجازه میدهد تا عنوان اصلی تصویر را ویرایش کنید ، موقعیت جدیدی برای عکس خود ثبت کنید و یا تگ های جدیدی برای تصویر انتخاب کنید . برای این کار کافی است گزینه ی Edit را بزنید .

ترفندهای اینستاگرام و قابلیت هایی که کسی از آنها خبر ندارد (11)

مخفی کردن تصاویری که در آنها تگ شده‌اید

اگر مایل نیستید بعضی از عکس هایی که در آنها تگ شده‌اید در معرض نمایش دیگران باشد به پروفایلتان بروید و قسمت photo of you را باز کنید و با تپ طولانی روی تصویر مورد نظر و انتخاب Hide from my profile آن تصویر را مخفی کنید . همچنین برای مخفی کردن یکباره تمامی تصاویر تگ شده میتوانید روی سه نقطه بالای همین صفحه تپ کنید و با انتخاب گزینه Hide Photos تمامی تصاویر تگ شده را مخفی کنید .

ترفندهای اینستاگرام و قابلیت هایی که کسی از آنها خبر ندارد (7)

هیچ پستی را از دست ندهید

برای اطمینان از اینکه پست های شخص مورد علاقه‌تان را از دست نداده‌اید کافی است تا پروفایل فرد مورد نظر را باز کنید و با انتخاب سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه پنجره اختیارات را باز کنید . در این منو Turn On Post Notifications را بزنید تا بعد از آن هر آپدیتی توسط این فرد انجام شد از طریق نوتیفیکیشن به اطلاع شما برسد .

ترفندهای اینستاگرام و قابلیت هایی که کسی از آنها خبر ندارد (2)

لایکهای خود را ببینید

کافی است تا به پروفایل خود مراجعه کنید سه نقطه واقع در بالای صفحه را بزنید و سپس گزینه Posts You’ve Liked را انتخاب کنید .

با این روش به راحتی می توانید پست های قدیمی را با وجود حجم بالای پست ها پیدا کنید .

ترفندهای اینستاگرام و قابلیت هایی که کسی از آنها خبر ندارد (4)

بوکمارک کردن پست های مورد علاقه خود

میتوانید با انتخاب آیکون بوکمارک زیر هر پست آن را در فولدر بوکمارکها که فقط برای شما قابل دیدن است ذخیره کنید . برای مشاهده آنچه بوکمارک کرده‌اید آیکونی که به همین منظور در بالای پروفایلتان وجود دارد را تپ کنید .

 

بدون نگه داشتن دست فیلمبردای کنید

در نسخه‌های جدید اینستاگرام قابلیت فیلمبرداری دست آزاد یا Hands Free به این برنامه اضافه شد . برای این کار در صفحه stores به پایین سوایپ کنید تا بتوانید گزینه Hands-Free را ببینید .

ترفندهای اینستاگرام و قابلیت هایی که کسی از آنها خبر ندارد (10)

همه تصاویر را با هم به اشتراک بگذارید

اگر مایل به آپلود چندین تصویر و ویدیو هستید، روی دکمه پلاس(+) تپ بزنید Gallery را انتخاب کنید و سپس دکمه Select Multiple را تپ کنید تا ۱۰ تصویر و کلیپ را میتوانید انتخاب کنید و سپس با تپ کردن Next و سپس مرتب سازی تصاویر انتخاب شده با درگ دراپ کار را به پایان برسانید .

ترفندهای اینستاگرام و قابلیت هایی که کسی از آنها خبر ندارد (9)

سوابق جستجوی خود را پاک کنید

اگر قصد پاک کردن تاریخچه جستجوهای خود را دارید به پروفایلتان مراجعه کنید سه نقطه سمت راست بالای صفحه را انتخاب کنید و سپس گزینه Clear Search History را بزنید . جستجوهای شما تعیین کننده پیشنهاداتی است که اینستاگرام نمایش میدهد و میتوانید این پیشنهادات را هم حذف کنید . برای این کار به صفحه جستجو بروید بر روی تصویر اکانت مورد نظر طولانی تاچ کنید تا دیالوگ مخفی سازی ظاهر شود . در این پنجره Hide را انتخاب کنید .

ترفندهای اینستاگرام و قابلیت هایی که کسی از آنها خبر ندارد (6)

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

1 دیدگاه در “ترفندهای اینستاگرام و قابلیت هایی که کسی از آنها خبر ندارد

ترفندهای اینستا عاووولی بود مرسییییی ???خوشم اومد?لایک???

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.