تا پایان بهمن‌ماه ظرفیت کاروان‌های سوریه اعلام شد

تا پایان بهمن‌ماه ظرفیت کاروان‌های سوریه اعلام شد

ظرفیت‌های جدید کاروان‌های سوریه تا پایان بهمن‌ماه اعلام شد که بر اساس آن در دو هفته آینده حدود ۲۰۰ زائر ایرانی همراه با کاروان‌های حج و زیارت عازم سوریه می‌شوند.

به گزارش فارسیها به نقل از فارس، اعزام زائران به سوریه از اواخر آذرماه پس از پاکسازی داعش برقرار شد و به گفته علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت این سفرها به صورت محدود انجام می‌شود.

۴ کاروان در نیمه اول بهمن به سوریه مشرف شدند

بر همین اساس در بهمن‌ماه نیز با توجه به ظرفیت‌های اعلام شده برای هفته اول بهمن‌ماه دو کاروان پیش بینی شد که این کاروان‌ها در زمان مقرر به صورت هوایی با شرکت هواپیمایی ماهان از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به فرودگاه دمشق اعزام شدند.

پس از آن دو ظرفیت دیگر نیز برای هفته دوم بهمن‌ماه اعلام شد که اکنون هم‌زمان با نیمه بهمن‌ماه و اعزام ۴ کاروان به سوریه از اول ماه جاری، ظرفیت‌های کاروان‌های سوریه تا پایان بهمن‌ماه اعلام شد.

اعزام ۲۰۰ زائر ایرانی به سوریه در ۲ هفته

بر همین اساس، ۴ کاروان دیگر نیز در نظر گرفته شده است که در نیمه دوم بهمن‌ماه عازم سوریه می‌شوند. به طوری که ۱۷، ۲۰، ۲۴ و ۲۷ بهمن‌ماه این کاروان‌ها با ظرفیت حدود ۴۵ نفر به سوریه می‌روند و علاقه‌مندان از شهرهای مختلف می‌توانند با حضور در دفاتر کارگزاری استان خود در این کاروان‌ها ثبت‌نام کنند.

بر همین اساس از نیمه دوم بهمن‌ماه تا پایان این ماه، حدود ۲۰۰ ایرانی به سوریه مشرف می‌شوند و بر اساس برنامه کاروان‌ها، زائران علاوه بر زیارت حرم حضرت زینب (س)، حرم حضرت رقیه (س)، به بازدید از قبرستان باب‌الصغیر و بازار اموی و حمیدیه نیز می‌روند.

همچنین با توجه به اینکه یکی از این کاروان‌ها یعنی کاروان ۲۴ بهمن‌ماه برای ایام ولادت حضرت زهرا (س) پیش‌بینی شده است، در صورت افزایش تقاضا، امکان افزایش ظرفیت یا حتی اضافه شدن یک کاروان جدید به این کاروان مناسبتی، وجود دارد.

کاروان‌هایی که به صورت مجاز و زیر نظر سازمان حج و زیارت به سوریه اعزام می‌شوند، در دو بسته چهار شب و ۵ روز و سه شب و ۴ روز در نظر گرفته شده است که هزینه این اعزام‌ها نیز به ترتیب۳ میلیون و ۹۹۵ هزار و ۵۰۰ تومان و ۳ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۹۵۰ تومان است.

نظر خود را در خصوص خبر” تا پایان بهمن‌ماه ظرفیت کاروان‌های سوریه اعلام شد ”  با ما در میان بگذارید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.