بیوگرافی بازیگر معروف خارجی خواکین فینیکس!

بیوگرافی بازیگر معروف خارجی خواکین فینیکس!

سلام خدمت همراهان مجله فارسی ها,امروز در بخش بیوگرافی با معرفی یکی با استعداد ترین بازیگران خارجی یعنی بیوگرافی بازیگر معروف خارجی خواکین فینیکسدر خدمت شما هستیم.

خواکین فینیکس,متولد سال ۱۹۷۴ میلادی بازیگر نامزد جایزه اسکار است که به دلیل فیلم هایی چون “gladiator” ، “Walk the line” و “Joker” شناخته می شود.

خواکین فینیکس
خواکین فینیکس

خواکین فینیکس

اوایل زندگی و خواهر و برادر او:

هنرپیشه خوآکین فینیکس در تاریخ ۲۸ اکتبر ۱۹۷۴با نام ژوکین رافائل فینیکس در سن ژوان،پورتوریکو متولد شد.به عنوان پسر خانواده ی مبلغین(مذهبیون) برای گروه مذهبی فرزندان خدا بود،فینیکس در دوران ابتدایی زندگی خود با خانواده خود به طور مکرر جابجا شد.پدر و مادرش،جان و آرلین باتوم،بیش از بیشتر درگیر شدن با فرزندان خدا،در آمریکای مرکزی و جنوبی برکات(کارهای دینی) خود را به پایان رساندند. پس از ترک گروه،خانواده نام خانوادگی جدید فینیکس را به خود گرفتند که نمادی از زندگی جدید آنها بود.

خواکین و خواهر و برادرهایش-برادر بزرگتر ریور(River) ، خواهر بزرگتر باران (rain)، و خواهران کوچکتر لیبرتی (liberty)و تابستان (summer)– به لس آنجلس رفتند و خیلی زود تلاش کردند تا در هالیوود راه یابند. بچه های فینیکس قبلاً دوست داشتند قبل از اینکه مادرشان یک مدیر برنامه برای آنها را پیدا کند،برای یکدیگر نمایش اجرا میکردنند.فینیکس به مجله مصاحبه توضیح داد: “همه ما آواز خواندن و نوازندگی موسیقی را انجام می دادیم ، و همه ما بسیار خارج از خانه میرفتیم. والدین ما همیشه ما را تشویق می کردند خودمان را بیان کنیم. “بنابراین به نظر می رسید که طبیعت دوم ما شروع به بازیگری بود.”(بیان خواکین فینیکس)

فیلم ها

نخستین ستاره  خانواده فینیکس  برادرشان ریور بود که در سریال تلویزیونی کوتاه مدت هفت عروس برای هفت برادر،نقشی را تجربه کرد که از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۳ پخش شد. از طریق برادرش،خواکین وقتی  هشت ساله بود،به سایر قسمت های کوچک تلویزیون در نمایش هایی مانند The Fall Guy ، Hill Street Blues و Murder ، She Wrote نمایان  شد. او حتی با ریور در مدرسه ویژه نارساخوانی برای بازیگری ظاهر شد. این دو برادر بازی کردند. در آن زمان،جوآكین از نام Leaf (لیف) استفاده می كرد،كه او هنگام شش سالگی برای خودش انتخاب كرده بود.وی حدود ۱۶ سالگی به استفاده از نام تولد خودش بازگشت.از اولین فیلم های خواکین میتوان به فیلم (Space camp) که در سال ۱۹۸۶ ساخته شد اشاره کرد و فیلم های دیگری نظیر:parenthood,to die for,Return to paradise اشاره کرد که از سال های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۷ ساخته شدند.

از گل های سرسبد این بازیگر میتوان به فیلم های :
(۲۰۰۰)Gladiator

(۲۰۰۵)Walk the line

(۲۰۱۲)The master

(۲۰۱۳)Her

(۲۰۱۹) Joker

اشاره کرد به نظر بنده هیچ کدوم از شاهکار هارو از دست ندید.

منبع سایتbiography

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.