بهترین عکس های حیات وحش در سال ۲۰۱۹

بهترین عکس های حیات وحش در سال ۲۰۱۹

امروز در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب” بهترین عکس های حیات وحش در سال ۲۰۱۹ ” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

طرفداران عکاسانِ حیات‌وحش می‌توانند عکس‌ های مورد علاقه خود را از بین ۲۵ تصویری که موزه تاریخ طبیعی لندن قبلاً داوری و گزینش کرده است، انتخاب کنند. این مؤسسه فهرستِ تصاویر برتر را از بین ۴۸ هزار تصویری که از ۱۰۰ کشور جهان به آن ارسال شده، انتخاب کرده است. رأی‌گیری تا ۴ فوریه یعنی ۱۵ بهمن ادامه دارد. ما هم سه عکس را به سلیقه خودمان از ۲۵ تصویر اصلی انتخاب کردیم که می بینید.

کارِ تیمی با جِیک دِیویس

دیویس در جنگل بارانیِ «گریت بر» در بریتیش کلمبیا در کانادا بود که این نهنگ‌های گوژپشت را دید. در این عکس، نهنگِ رهبر شیرجه می‌زند تا ماهی‌ها را شناسایی کند و سپس بقیه حباب تولید می‌کنند تا برای ماهی‌ها تله درست کنند.

کارِ تیمی با جِیک دِیویس
کارِ تیمی با جِیک دِیویس

درگیری در ایستگاه

راولی، بهترین راه را برای عکاسی از موش‌های ساکنِ متروی لندن پیدا کرده و آن خوابیدن در ایستگاه و انتظار است. او این دو موش را در حال دعوا بر سر غذایی که عابران در ایستگاه ریخته بودند، پیدا کرد. دعوای موش‌ها پدیده نادری در ایستگاه متروی لندن است، زیرا غذا به وفور پیدا می‌شود. این دو موش چند ثانیه با هم گلاویز بودند تا این که یکی غذا را قاپید و دیگری به راه دیگری رفت.

درگیری در ایستگاه
درگیری در ایستگاه

زندانی

یک پاندای بزرگ در قفسی در چین که برای زادوولد او تهیه شده است. مشخص نیست این مراکز چگونه می‌توانند به ازدیاد نسل پاندا‌ها کمک کنند؟

زندانی
زندانی

 

منابع: nhm.ac.uk ، خراسان

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.