اینترنت موبایل خطرناک تر است یا امواج وای فای ؟!

اینترنت موبایل خطرناک تر است یا امواج وای فای ؟!

هم اکنون در مجله آنلاین فارسی ها قصد داریم به این مطلب بپردازیم که اینترنت موبایل خطرناک تر است یا امواج وای فای ؟!

در کنار همه مزایایی که اینترنت برای رفاه انسان زندگی دارد معایب آن بویژه تاثیر امواج بر سلامتی بدن نیز باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد . کارشناسان سلامت و متخصصات حوزه امواج به خوبی به این مضرات آگاهند و علاوه بر فرهنگ سازی در استفاده صحیح از اینترنت و گوشی های موبایل و تبلت ها راهکارهای حفاظت از سلامت را نیز ارائه خواهند داد .

نتایج تحقیقات کارشناسان سلامت امواج نشان داده است که امواج اینترنت موبایل از اینترنت وای‌فای به مراتب مضرتر و خطرناک تر می باشد .

علی زینلی محقق و مخترع در زمینه عوارض امواج الکترومغناطیس و شیوه های ایمن سازی در مقابل دستگاه‌های وای‌فای گفت : استفاده از اینترنت گوشی یا تبلت به صورت دیتا به مراتب آلودگی بیشتری از دستگاه وای‌فای دارد و خطرناک تر است .

علت آن است که تلفن همراه شما تبدیل به مودم تولید موج شده و با توجه به فاصله کم گوشی با بدن می‌تواند آسیب بیشتری وارد کند . این آسیب‌ها به خصوص در نوزادان ، کودکان و افرادی که در نزدیکی دستگاه هستند بیشتر است .

برای کاهش میزان شدت امواج برای کسانی که به صورت طولانی از اینترنت استفاده می‌کنند بهتر است از اتصال اینترنت به صورت کابل به دستگاه کامپیوتر و یا لپ تاپ استفاده کنند و یا مودم وای‌فای در دورترین محل فضای منزل قرارداده شود .

محل خواب ، فضای اتاق تلویزیون و محل‌هایی که بیشترین رفت و آمد و حضور در طول روز را دارند می تواند عوارض بیشتری را در بدن ایجاد نماید پس سعی کنید مودم وای فای را دور از محل های ذکر شده قرار دهید .

اینترنت موبایل خطرناک تر است یا امواج وای فای ؟! (1)

اینترنت موبایل خطرناک تر است یا امواج وای فای ؟!

اینترنت موبایل خطرناک تر است یا امواج وای فای ؟! (2)

اینترنت موبایل خطرناک تر است یا امواج وای فای ؟! (3)

اینترنت موبایل خطرناک تر است یا امواج وای فای ؟! (4)

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.