اهم فرمایشات رهبری در دیدارعمومی با مردم

اهم فرمایشات رهبری در دیدارعمومی با مردم

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”اهم فرمایشات رهبری در دیدارعمومی با مردم” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

بیانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه۱۶بهمن ۱۳۹۸) در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم،به بیان مسائل مهم کشور و جهان پرداختند.

رهبر انقلاب در دیدار اقشار مختلف مردم: هرکسی که به ایران و امنیت آن علاقمند است باید در انتخابات شرکت کند.

 رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار اقشار مختلف مردم: طرح آمریکایی معامله قرن، قبل از مردن ترامپ خواهد مرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همزمانی ۲۲ بهمن امسال با ایام چهلم شهید سردار سلیمانی را زمینه‌ساز انگیزه مضاعف مردم دانستند و تأکید کردند: ان‌شاءالله ملت ایران با حضور عظیم خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضربه کوبنده‌ای بر سیاستهای دشمن وارد خواهد کرد.

رهبر انقلاب تأکید کردند: گویندگانی که تریبون دارند یا به‌واسطه جایگاه خود می توانند در رسانه ها و فضای مجازی حرف بزنند، نباید جوری اظهار نظر کنند که دشمن با بزرگنمایی حرف آنها، برای دلسرد کردن مردم، خوراک گیرش بیاید.

ایشان انتخابات در ایران را جزو سالم‌ترین انتخابات در جهان خواندند و خطاب به افراد حاشیه‌ساز افزودند: وقتی شما به دروغ می گویید این انتخابات مهندسی شده و یا اینکه انتخابات نیست انتصابات است، مردم دلسرد می شوند.

رهبر انقلاب با ابراز تعجب از سخنان برخی که به‌وسیله انتخابات به جایی رسیده‌اند اما انتخابات را زیر سؤال می برند، گفتند: چگونه است که انتخابات وقتی به نفع شما است صحیح و متقن است اما وقتی به نفع شما نیست انتخابات خراب است.

رهبر انقلاب با دعوت همگانی از مردم برای شرکت در انتخابات افزودند: ممکن است کسی از بنده خوشش نیاید اما اگر ایران را دوست دارد، باید به پای صندوق رأی بیاید، بنابراین هرکس به ایران علاقه‌مند است و امنیت کشور، حل شدن مشکلات و گردش صحیح نخبگانی را دوست دارد، در انتخابات شرکت کند.

ایشان در همین زمینه افزودند: افراد مؤمن و انقلابی با انگیزه قوی در انتخابات شرکت خواهند کرد اما اگر کسی انگیزه دینی و انقلابی ندارد اما میهن عزیز را دوست دارد لازم است به پای صندوقهای رأی بیاید.

انتخابات مجلس
انتخابات مجلس

رهبر انقلاب اسلامی علاج اصلی مسئله فلسطین را راه‌حل «اصولی، اعلام‌شده و ثبت‌شده» جمهوری اسلامی ایران در مراکز جهانی یعنی «نظرخواهی از مردم فلسطینی‌الاصل» خواندند و گفتند:

تنها راه برای صلح و حل مسئله فلسطین، نظرخواهی از مردم فلسطینی‌الاصل با هر مذهبی اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی است تا با رأی عمومی آنها نظام مورد نظرشان بر سراسر سرزمین فلسطین حاکم شود و درباره فلسطین و امثال نتانیاهو و دیگران نیز خودشان تصمیم‌گیری کنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان تأکید کردند: ان‌شاءالله این هدف محقق خواهد شد و شما جوانان آن روز را خواهید دید و به توفیق الهی در بیت‌المقدس نماز خواهید خواند.

منبع:سایت farsi.khamenei.ir

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.