اهرام مصر توسط فرازمینی‌ها ساخته شده‌اند!

اهرام مصر توسط فرازمینی‌ها ساخته شده‌اند!

فرازمینی‌ها اهرام مصر را ساخته‌اند؛ این ادعای مدیر عامل جنجالی کمپانی‌های اسپیس ایکس و تسلا، ایلان ماسک (Elon Musk) بوده که در کمال تعجب، مقامات رسمی مصر را هم به واکنش واداشته است.

به تازگی مدیرعامل جنجالی شرکت‌ها بزرگ اسپیس ایکس و تسلا، ایلان ماسک (Elon Musk) در توییتی گفته که اهرام مصر توسط فرازمینی‌ها ساخته شده‌اند؛ این ادعا به حدی جنجالی بوده که حتی مقامات کشور مصر در جواب ماسک از او و کمپانی اسپیس ایکس دعوت کرده‌اند که شخصا به این اهرام عظیم در مصر سر بزنند. در بررسی این موضوع با ما همراه باشید.

توییت جنجالی ایلان ماسک در مورد اهرام مصر

 در این توییت که بیش از نیم میلیون نفر آن را لایک کرده‌اند، ماسک اعلام کرده که آدم فضایی‌ها هرم‌های جیزه در مصر را ساخته‌اند.

اگر نظریه‌های مربوط به فرازمینی‌ها و ادعای نظریه‌پردازان تئوری فضانوردان باستانی را دنبال کرده باشید، می‌دانید که بحث ساخته شدن هرم‌های مصر توسط آدم فضایی‌ها از مدت‌ها پیش مطرح شده است. طرفداران چنین ایده‌ای معتقدند که شگفتی‌های این سازه‌های عظیم به حدی بوده که انسان‌های عادی در هزاران سال پیش به هیچ وجه توانایی ساخت چنین اهرامی را نداشته‌اند و مطمئنا موجودات فضایی در ساخت اهرام دخیل بوده‌اند.

طرفداران این ادعا و کسانی که در مورد بحث فضانوردان باستانی نظریه‌پردازی می‌کنند، نمونه‌های دیگری از دخالت فرازمینی‌ها در تاریخ بشریت را ارائه کرده‌اند و تعداد زیادی از آثار باستانی عجیب و غریب ما را به موجوداتی ساکن فضای خارج از سیاره نسبت داده‌اند. با این حال می‌توان گفت که ایده ساخت اهرام مصر توسط این موجودات به عنوان بزرگ‌ترین ادعای نظریه‌پردازان مورد نظر شناخته می‌شود و به همین دلیل بوده که توییت جنجالی ایلان ماسک تا این حد سر و صدا کرده است.

اهرام مصر توسط فرازمینی‌ها ساخته شده‌اند!

پاسخ مقامات مصری به توییت ماسک

همان‌طور که گفتیم، این ادعای ماسک توجه عده زیادی از علاقه‌مندان را به خود جلب کرده و حتی وزیر همکاری‌های بین‌المللی مصر، رانیا المشاط (Rania Al Mashat) در جواب ماسک از او و همکارانش در کمپانی موفق اسپیس ایکس دعوت کرده تا آثار باستانی و سنگ نوشته‌ها و اسناد مربوط به نحوه بنا کردن اهرام جیزه مصر را شخصا ببینند. به علاوه المشاط اعلام کرده که مدیرعامل اسپیس ایکس می‌تواند شخصا از مقبره سازندگان این اهرام هم دیدن کند.

المشاط در توییت خود گفته که فعالیت‌های ماسک و کمپانی‌های او را با تحسین فراوان دنبال می‌کند؛ این مقام برجسته مصر که به عنوان یک وزیر زن، می‌توان او را به عنوان یکی از نشانه‌های مهم پیشرفت جهان عرب در زمینه احترام به حقوق زنان در نظر گرفت، علاوه بر دعوت از ماسک برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ مصر و سرگذشت سازندگان اهرام جیزه، اعلام کرده که او و همکارانش منتظر سفر مدیر عامل اسپیس ایکس به مصر هستند.

ساخت اهرام جیزه

در ادامه این صحبت‌ها، ماسک توییت دیگری را با یک لینک به مقاله‌ای در بی‌بی‌سی منتشر کرد که در مورد زندگی سازندگان اهرام مصر نوشته شده است. با این وجود توییت اولیه این میلیارد جنجالی باعث شد تا زاهی حواس (Zahi Hawass)، باستان شناس معروف مصری که به عنوان مسئول کشف مقبره سازندگان اهرام جیزه هم شناخته می‌شود، ادعای ماسک را یک «توهم محض» در نظر بگیرد.

حواس در این رابطه با یکی از خبرگزاری‌های مصر مصاحبه‌ای کرده است؛ این باستان شناس می‌گوید که او و تیمش با کشف مقبره افرادی که اهرام را ساختند، به جهانیان نشان داده‌اند که این افراد همگی مصری بوده‌اند و برخلاف باور بسیاری از علاقه‌مندان، هیچ‌کدام از آن‌ها برده نبوده‌اند.

همان‌طور که می‌دانیم، اهرام مصر به عنوان یکی از مهم‌ترین عجایب هفت‌گانه دنیای باستان شناخته می‌شوند که بلندترین هرم آن‌ها با ارتفاع ۱۳۹ متر، تا به امروز و بعد از گذشت ۴.۵ هزار سال از زمان ساخت تقریبا دست‌نخورده و سالم باقی مانده است.

 

خبر  ” اهرام مصر توسط فرازمینی‌ها ساخته شده‌اند!  از دسته تکنولوژی سایت فارسیها برای شما گردآوری شده است .

منبع: gadgetnews

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.