انتخاب کرکره برقی خوب

همواره انتخاب کرکره و درب های اتوماتیک نیازمند آشنایی با برخی موارد در زمینه تکنولوژی سیستم های برقی ورود و خروج است، درب های اتوماتیک توسط شرکت های مختلفی تولید شده و راهی بازار کشور می شوند.

در این مورد باید عرض کنیم که کرکره های برقی نیز مطابق ابعاد، سیستم های حرکتی می توانند به دسته بندی های گوناگون طراحی تقسیم شوند. هر چه ابعاد درب ورودی شما بزرگ تر باشد نیازمند به کرکره های برقی با ضخامت بیشتر دارید. فراموش نکنید که کرکره اتوماتیک شما باید شفتی مستحکم داشته باشد. قطعا یکی از نکات مهم در مورد خرید درب های اتوماتیک قیمت آن ها است.

عموما خرید آن در ساختمان ها و واحد های مسکونی مشترک بر عهده پیمانکار و مسئول ساخت است، ضمن این که شما می توانید مطابق موتور نیز درب های اتوماتیک و کرکره های برقی را خریداری فرمائید و از یاد نبرید که هر چه این سیستم ها سنگین تر باشند امکان تردد و حرکت آن ها بیشتر و بهتر است.

از طرفی مصرف برق این دستگاه ها نیز بالا تر می رود. اما به هر حال نیاز است که این دستگاه ها با وزن های بیشتر برای ابعاد بزرگ تر استفاده شوند.

درب اتوماتیک و انواع درب کرکره برقی

انتخاب کرکره برقی در بازار کشور

در واقع شما در هنگام خرید انواع کرکره برقی باید مسائلی را فارغ از قیمت در نظر داشته باشید که کیفیت استفاده بیشتر شده و همینطور دستگاه ها در طول زمان طولانی بازدهی بالاتری دارند، چون عموما این دستگاه ها به دلیل استفاه های مکرر بخصوص اگر از برند های نامعتبر باشند خیلی زود دچار مشکل خواهند شد.

بخش مهمی از این مشکلات استفاده ناصحیح توسط ساکنین یک ساختمان باعث آسیب می شود. به یاد داشته باشید که در خرید کرکره های برقی گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار اهمیت دارد. اگر این مورد را در مورد کالا ها و خدمات دیگر یک شوخی می دانید، باید بگوییم که مسئله تعمیر این دستگاه ها امری بسیار مهم است و باید در اندک زمانی توسط کادر مجرب و تیم متخصص انجام شود.

این کرکره ها دارای ریموت هستند و در صورت مفقودی ریموت نیز باید چاره ای اندیشید که تنها به دست شرکت گارانتی قابل انجام است.

در مدل هایی که شما قصد سفارش آن را دارید دو گزینه پیشنهاد می شود، مدل های یو پی اس دار که در صورت قطعی برق می توان از جریان برق ذخیره شده استفاده کرد.

درب های برقی تکسازکرکره

نکات مهم خرید درب های اتوماتیک

چگونه درب کرکره خوب انتخاب کنیم؟

در واقع خرید در کشور ما مثلثی با خاص روبرو است، قیمت، کیفیت و نوع نیاز شما که می تواند متفاوت باشد، به یاد داشته باشید که خرید این دستگاه شما بر اساس پرداخت هزینه با کیفیت های متفاوتی روبرو می شوید، این هزینه با توجه به تعداد لنگه و طول آن متفاوت است، ضمن این که با توجه به افراد ساکن در ساختمان، شما باید انتخاب خود را متفاوت تر کنید، هر چه تردد بیشتر باشد به مدل های بالاتری نیاز است.

این در مورد واحد های تجاری نیز به همین صورت متفاوت خواهد بود.

مرغوبیت سیستم حرکت و همین طور جک اتوماتیک در درب های پارکینگ، متفاوت است، برخی درب های اتوماتیک تعادل مناسبی در طراحی نداشته و در صورت حرکت بیش از حد در روز، از ریل خارج می شوند و قطعا می توانند خطر آفرین باشند.

در مورد برخی از درب ها برند جک متفاوت است و این جک هر چه با کیفیت تر باشد، قطعا سیستم حرکت نیز مناسب تر خواهد بود.

فراموش نکنید که در درجه اول کارایی و سپس دوام نیز می تواند حائز اهمیت باشد، سیستم های درب اتوماتیک وابسته به این که در چه کشور و توسط چه برندی تولید می وند قیمتشان متفاوت است.

خرید درب اتوماتیک با کیفیت و کرکره برقی

در ادامه باید با موضوع مهمی روبرو شویم که درب های اتوماتیک هر چه قیمت بالاتری داشته باشند کیفیت ایده آلی ندارند، در واقع توجه به کشور سازنده باعث می شود که کمی بحث قیمت به ضرر شما باشد.

سعی کنید درب و کرکره ای را انتخاب کنید که سابقه فروش خوبی داشته و در مورد رضایت مشتریان از آن برند و شرکت خدمات پس از فروش نیز باید گفت که هر چه گارانتی در مورد این محصولات طولانی تر باشد نتیجه بهتری می گیرید.

منبع: تکساز کرکره

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.