استقرار سامانه های جراحی تاکتیکی سپاه در مناطق سیل زده

استقرار سامانه های جراحی تاکتیکی سپاه در مناطق سیل زده

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه از استقرار سامانه های جراحی تاکتیکی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش فارسیها به نقل ازفارس، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه از اولین ساعات وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در منطقه حضور یافتند تا برای اقدامات لازم و امدادرسانی به مردم عزیز این منطقه اقدامات لازم را انجام دهند؛ اظهار داشت: فرمانده نیروی زمینی سپاه در این زمینه تاکید جدی داشتند که باید نیروی زمینی سپاه تا عادی شدن شرایط در این منطقه، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی از استقرار سامانه های جراحی تاکتیکی معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور خبر داد.

سردار پورجمشیدیان یادآورشد: بیمارستان‌های صحرایی نیروی زمینی سپاه نیز با حداکثر امکانات برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز این منطقه استقرار یافته است؛ این بیمارستان شامل بخش های مختلف خدماتی و درمانی سی سی یو، آی سی یو، سی تی اسکن، ام آر آی ، اورژانس، درمانگاه و داروخانه و … است.

در مناطق سیل زده سامانه های جراحی تاکتیکی سپاه

 معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی تاکید کرد: پنج هزار تخته پتو و هزاران واحد لوازم گرمایشی در بین سیل زدگان منطقه توزیع شده است. ما تلاش می‌کنیم تا با حداکثر امکانات اقدامات لازم را انجام دهیم.

 سردار پورجمشیدیان با تاکید بر حضور فعال هوانیروز نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده شرق کشور یادآور شد:  ۴ فروند بالگرد هوانیروز سپاه ده ها سورتی پرواز در روزهای اخیر انجام دادند تا احتیاجات مردم منطقه را تامین کرده و آن را توزیع کنند.

 وی با اشاره به حضور یگان های مهندسی نیروی زمینی سپاه و به خصوص قرارگاه قدس این نیرو تصریح کرد : ده‌ها دستگاه از انواع ماشین آلات کشاورزی، ماشین آلات مهندسی ، لودر،  بیل مکانیکی، کامیون در منطقه برای خدمت رسانی حضور دارند . همچنین ۶۰۰ نفر از رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با همه توان در منطقه به خدمت رسانی پرداخته اند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به توزیع هزاران پرس غذای گرم در بین سیل زدگان منطقه جنوب‌شرق تاکید کرد:  این  غذاها که در آشپزخانه های نیروی زمینی سپاه پخت شده، در بین ۲۰۰ روستای سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع  گردیده است.

سردار پورجمشیدیان در پایان خاطر نشان کرد:  سپاه کمک به مردم عزیز سیستان و بلوچستان را وظیفه و تکلیف خود می‌دانند و در این زمینه تا هر زمان که لازم باشد در منطقه برای خدمت رسانی خواهد ماند.  تلاش می‌کنیم که نسبت به مردم که ولی نعمتان ما هستند با حداکثر توان خدمت رسانی کنیم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این مهم را یک فریضه و عبادت می داند.

نظر خود را در خصوص خبر” در مناطق سیل زده سامانه های جراحی تاکتیکی نیروی زمینی سپاه مستقر شدند”  با ما در میان بگذارید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.