استراماچونی قراردادش را با استقلال فسخ کرد

استراماچونی قراردادش را با استقلال فسخ کرد

به گزارش فارسی ها به نقل از نشریه گازتا دلو اسپورت ، دقایقی پیش خبر از فسخ قرارداد سرمربی تیم فوتبال استقلال داد.

این نشریه نوشت: امروز کار مربی ایتالیایی روی نیمکت استقلال به پایان رسید. همانطور که از قبل گفته شد مشکل اصلی ناشی از بی نظمی در پرداخت حقوق مربی سابق اینتر و همکاران وی بود.

این نشریه گزارش داده ممکن است این اقدام سرمربی ایتالیایی استقلال به خاطر تحریم‌ها باشد، پرسپولیس و استقلال در ایران برای پرداخت مطالبات مربیان خارجی خود دچار مشکل هستند و بعضا مجبور هستند از روش‌های غیرمعقول استفاده کنند.

از سوی دیگر ای اف سی و فیفا مربیان و افراد زیرمجموعه خود را از دور زدن تحریم‌ها منع کرده‌اند و شاید سرمربی استقلال از ترس برخورد قوانین بین المللی اقدام به فسخ قرارداد خود کرده است.

قرارداد فعلی و اولیه استراماچونی دو ساله است و هیچ بند توافق یا مشروطی برای فصل آینده ندارد. مبلغ قرارداد برای هر فصل ۵۵۰ هزار دلار است که مجموع آن یک‌میلیون و ۱۰۰‌هزار دلار برای دو فصل خواهد بود که عددی معقول محسوب می‌شود آن هم برای مردی که هدایت اینترمیلان را برعهده داشت.

این در حالی است که قرارداد وینفرد شفر آلمانی برای سال گذشته ۹۰۰ هزار دلار بود! ضمن اینکه قرارداد مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی و ناموفق تیم ملی فوتبال که یک مربی درجه دو و یا حتی درجه سه در اروپا محسوب می‌شود، برای یک سال حدود ۲‌میلیون یورو بوده است! همچنین قرارداد برانکو با پرسپولیس نیز سالی یک و نیم میلیون یورو بود و کالدرون نیز کمی بیش از یک میلیون یورو از پرسپولیس دریافت می‌کند که البته او هم مدتهاست برای گرفتن طلبش با باشگاه اختلاف دارد و کار نزدیک است به جدایی و قهر کشیده شود.

حالا استراماچونی با استقلال به‌دلیل مسائل مالی و اینکه پولش دو ماه است پرداخت نشده، دچار مشکل شده است. اگر قانون فیفا است را نادیده بگیریم، در صورتی که استراماچونی بخواهد بنا به دلایل دیگر قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند، باید خسارت باشگاه استقلال را تا پایان فصل بدهد. این موضوع در مورد استقلال هم صدق می‌کند. اما اینجا موضوع این است که استقلال پول سرمربی اش را بموقع نداده و خلف وعده کرده است.

 

/پایان خبر استراماچونی قراردادش را با استقلال فسخ کرد/

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.