آشنایی با مفهوم هیجان انگیز *تله پاتی*

آشنایی با مفهوم هیجان انگیز *تله پاتی*

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”آشنایی با مفهوم هیجان انگیز *تله پاتی*” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

تله پاتی چیست؟

تله پاتی را می توان پدیده ای ذهنی تعریف کرد که از ارتباط مستقیم میان ذهن با ذهن رخ می دهد، ریشه کلمه «تله پاتی» از کلمه یونانی تله به معنای دور و پاتی به معنای وقوع گرفته شده است، تله پاتی برای اولین بار توسط محقق فرانسوی «فردریک» در سال ۱۸۸۲ بیان شد، وی همچنین از بنیانگذاران انجمن تحقیقات روانی در دنیا بوده است.

سه نوع مختلف از تله پاتی وجود دارد:

۱-تله پاتی غریزی (بر پایه احساس و شهود)

تله پاتی غریزی رایج ترین نوع تله پاتی میباشد و اغلب میتواند بین دوست های نزدیک، زوج ها، اعضای خانواده و یا حتی با حیوانات هم دیده شود. در واقع تله پاتی اصلی ترین راه برای ارتباط و بقا، در قلمرو حیوانات میباشد.

تله پاتی غریزی بر شهود تکیه دارد. برای آن دسته از افراد که ذاتاً دارای شهود بالایی میباشند، این نوع تله پاتی میتواند بطور طبیعی اتفاق بیفتد و یا لااقل به تمرین کمتری احتیاج داشته باشد.

بعضی معتقدند که تله پاتی غریزی به چاکرای چشم سوم و یا بهچاکرای شبکه خورشیدی تکیه دارد.

۲-تله پاتی روانی (ذهن به ذهن)

تعریفی که اکثر ما از تله پاتی داریم در واقع مربوط به تله پاتی روانی میباشد که به معنی انتقال فکر بین دو ذهن هوشیار در هر مسافتی  است.

برخی اعتقاد دارند که در این نوع تله پاتی میتوان پیامهایی را در بین دنیا و یا حتی در بُعد ها یا کهکشانهای دیگری نیز رساند و انتقال داد.

۳-تله پاتی معنوی (روح به روح)

همان چیزی است که غیب گوها و مدیوم ها از آن استفاده میکنند و مربوط به ارتباط یک روح با روح دیگر میشود.

این نوع تله پاتی نیازمند این است که ذهن شما پلی بین عالم فیزیکی و عالم معنوی بوجود آورد.

در نتیجه تله پاتی معنوی نیازمند تعادل مناسبی بین بدن و روح میباشد و این خود نیازمند این است که تمام چاکراهایتان بهم متصل باشند و هم تراز شده باشند.

آشنایی با مفهوم هیجان انگیز *تله پاتی*
آشنایی با مفهوم هیجان انگیز *تله پاتی*

دیدگاه اسلام نسبت به تله پاتی چیست؟

اما در باره دیدگاه اسلام راجع به علومی مثل هیپنوتیزم، مانیه تیزم، تله پاتی و احضار ارواح، باید گفت: در باره ماهیت سحر در بین اندیشمندان و فقهاء، اختلاف است و این مسلم است که اگر چیزی در حال حاضر از مصادیق سحر محسوب گردد قطعا حرام است، اما در باره این علوم، گروه کثیری از فقها بر آنند که این ها فعلا از مصادیق سحر نیستند و بر این اساس، این علوم در صورتی که دارای آثار سوء، موجب اذیت و آزار و ورود در حریم خصوصی دیگران نباشد استفاده از آن اشکال ندارد و گرنه اشکال دارد و حرام است.

منبع:راستمرد،دکتر سلام،اسلام کوئست

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.